Blog będzie poświęcony historii remontu motocykla WFM zakupionego przez mojego ojca jesienią 2010 roku.

sobota, 28 maja 2011

Kolejne części w naszej kolekcji.

 Mamy już coraz więcej z brakujących detali do odbudowy motocykla. Niestety trzeba przyznać, że jest to kosztowny proces.

1/ Kupiłem jeszcze jedną lampę tym razem aby pozyskać z niej obręcz na reflektor i obudowę stacyjki. Może to zbędny wydatek bo kosztowała 76 zł z wysyłką. Ale jak się zastanowić to kupienie wszystkich jej komponentów byłoby droższe gdyby je nabywać osobno. W każdym razie zbędne części zamierzam w późniejszym czasie sprzedać co pozwoli odzyskać trochę poniesionych nakładów.


2/ Uchwyty do łączenia kierownicy z ramą (jarzma, cybanty), może trochę drogo bo prawie za 40 zł. Jednak jak się zastanowić to było warto bo po pierwsze to rzadko się zdarza kupić kompletne uchwyty z podkładkami. No i co równie ważne mają doskonale zachowane chromowanie co pozwoli zaoszczędzić na kosztach.



3/ Opaska mocująca zbiornik paliwa. Jest to kompletna opaska z oryginalną podkładką gumową w dobrym stanie za cenę 34 zł z wysyłką.



4/ Stopka centralna z oryginalną sprężyną i mocowaniem za cenę 46 zł z wysyłką, bywają tańsze na Allegro ale często bez sprężyny.




Wciąż nam brakuje jeszcze paru detali: osłon na łańcuch, kolanka pomiędzy cylindrem i tłumikiem, klamerki do zamykania jednej ze skrzynek narzędziowych, klamek sprzęgła i hamulca ręcznego - mamy je upatrzone w miejscowym sklepie motoryzacyjnym, łańcucha napędowego- również w sklepie, chcemy też kupić nowe szprychy - przez sklep, brakuje nam też kompletu gum i kompletu linek ale te na szczęście są również w sklepie dostępne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz